Kelly Braekers
Kelly Braekers
Verantwoordelijke besteldienst
Vertel eens wat over jezelf? Ben je getrouwd? Heb je kinderen?
Wat is je functie en wat houdt deze in?
Ik werk op de besteldienst. Met momenten soms wel een ‘hectische’ dienst, maar dat maakt het net zo uitdagend en boeiend. Ons takenpakket is zeer uitgebreid. Het belangrijkste onderdeel is het telefonisch onderhoud met onze klanten: aannemen bestellingen, vragen en klachten oplossen betreffende levering, producten, shop... Steeds proberen we hun zo goed, snel en vriendelijk mogelijk verder te helpen. Want als er te lang “lijnen” knipperen, beginnen we ons al onprettig te voelen. Verder ondersteunen we de vertegenwoordigers met het aanmaken van klantenfiches, offertes, bestelbonnen, statistieken mailen, dagrapporten verwerken... En ook met onze chauffeurs hebben we veel contact. Zij bellen ons dagelijks betreffende retours, leveringen, aanpassingen adressen en nog veel meer. Zo nemen we dus ook de administratieve kant van de retourverwerking, mailverwerking, raamcontracten en agendabeheer op ons.
Hoe lang werk je bij Horeca Van Zon?
Wat vind je fijn aan je job?
Geen enkele dag is hetzelfde. Het is geen rustige administratieve job, de tijd vliegt voorbij. Ongeacht de drukte, moeten de meeste van onze taken ’s avonds afgevinkt zijn voor de leveringen van de dag erna goed te laten verlopen. Deze hectiek zorgt regelmatig voor een gezonde druk. Daarboven geeft het een enorme voldoening als we onze klanten tevreden kunnen maken. Dat is uiteraard het allerbelangrijkste waar we met heel ons team naar streven.